lg
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 51601
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

/google-plus'>ابزار گوگل پلاس

تکنولوژی و علم جدید مدیریت خدنگی
دو شنبه 19 تير 1391برچسب:, :: 11:21 ::  نويسنده : محمد صادق خدنگی

برنامه ال جی جهت توسعه اسمارت فون چهار هسته ای با دوربین ۱۰ مگاپیکسلی

ال جی تایید کرد که در حال حاضر مشغول گذراندن مراحل تحقیق و توسعه برای تولید اسمارت فون جدیدی است که اولین چهار هسته ای با دوربینی بیش از ۱۰ مگاپیکسل خواهد بود.

اولین اسمارت فون چهار هسته ای ال جی در ماه جاری میلادی تحت نام Optimus 4X LTE به بازار عرضه شد‫. اما این شرکت قصد دارد این تلفن همراه هوشمند خود را با یک دوربین بیش از ۱۰ مگاپیکسل تکمیل نماید. هم اکنون تمامی چهار هسته ای های بازار اسمارت فون، همچون وان ایکس، گلکسی اس سوم و اپتیموس جدید، از دوربین هشت مگاپیکسلی بهره می برند. ‬ ‫

طبق شایعات، مدیر شرکت ال جی الکترونیکز، آقای Koo Bon-moo مستقیما در پروژه تحقیق و توسعه این اسمارت فون بی نام دخیل است و آن را مدیریت می کند. شاید دلیل این کار، ناخشنودی آقای رئیس از بازوی موبایل ساز شرکتش باشد که تاکنون در استفاده از تکنولوژی های ابداع شده توسط دیگر بخش های ال جی، کند و نامناسب عمل کرده است.

قطعات و تکنولوژی های ابداعی بخش های مختلف ال جی همانند ال جی دیسپلی، LG Chem و LG Innotek هم اکنون توسط بسیاری از رقبای بازار اسمارت فون (از قبیل اپل) به کار گرفته شده و استفاده می شوند. اما مدیر ال جی الکترونیکز اعتقاد دارد که بخش تولید موبایل شرکتش در استفاده از این تکنولوژی ها به اندازه کافی خوب عمل نکرده است.

در حالی که محصولات گوناگونی از این شرکت در صنعت لوازم الکترونیک خانگی مورد استقبال جهانی قرار گرفته اند (مانند تلویزیون و صفحات نمایش)‌ اما کار و کسب موبایل ال جی در حال تقلا برای کسب سهم مناسب از بازاری است که رقیب کره ای این شرکت (سامسونگ) و حتی دنباله رو آسیایی آنها (اچ تی سی) موفقیت های چشمگیری را در این بازار داشته اند.

ال جی اعلام کرده تا کنون ۳ میلیون ابزار مجهز به LTE در سراسر دنیا فروخته و قصد دارد تعداد کشورهای تحت پوشش خود را از ۱۰ به ۲۰ کشور برساند. اما رقیب قدر این شرکت و دیگر موبایل سازان دنیا، سامسونگ، اعلام کرده که طی همین زمان تنها در کره موفق به فروش ۵ میلیون موبایل LTE شده است. و پیش بینی می شود که با ارائه گلکسی اس سوم به عنوان گل سرسبد این شرکت (و همچنین یکی از سرآمدان بازار اسمارت فون فعلی) این رقم افزایش چشم گیری پیدا کند.

اگر به آمار اوایل سال جاری میلادی هم نگاهی بیاندازیم، در حالی که سامسونگ با سهم 30‪.‬6 درصدی از بازار اسمارت فون ها، رتبه اول را کسب کرد و در پله ای بالاتر از اپل و نوکیا ایستاد، سهم ال جی تنها 3‪.‬7 درصد از این بازار بوده است. حال باید دید ورود مستقیم مدیر ال جی الکترونیکز در مراحل تولید محصولی در بخش موبایل این شرکت، چه نتایجی را به دنبال خواهد داشت و چه سهمی از بازار را می تواند برای این شرکت به ارمغان آورد.

شما آینده بخش موبایل این شرکت بزرگ تکنولوژی را چگونه پیش بینی می کنید؟ آیا می تواند سهم مناسبی همانند تلویزیون ها و دیگر ابزارهای خانگی اش در بازارهای دنیا پیدا کند؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • سایت نارنجی
  • علم روز
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی و علم جدید و آدرس new-technology.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.